Els Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras neixen amb la voluntat de reconèixer la tasca de persones, entitats, serveis i projectes que des de l’acció social, contribueixin a millorar la qualitat de vida de les persones que viuen a Catalunya.

Apostem fermament pel caràcter creatiu i innovador que creiem que ha de tenir l’acció social.  Així doncs, volem reconèixer l’esforç i la perseverança en la cerca i posada en marxa de solucions innovadores als reptes que el nostre entorn social ens planteja. Finalment, aquests premis fan sentit amb el compromís que els actors socials mostren a través els seus projectes i trajectòries.

LES BASES DELS PREMIS:

PREMIS

CATEGORIES

Els participants poden presentar la seva candidatura a les següents 3 categories:

DOTACIÓ ECONÒMICA

• Innovació Social: 1.500€
  • Emprenedoria Social: 1.500€
  • Corresponsabilitat Ciutadana: Guardó de reconeixement

IDIOMA

Els projectes es poden presentar en català o castellà.

PRESENTACIÓ

Per presentar candidatura als Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras cal que en primer lloc ompliu el formulari corresponent que trobareu a l’apartat participa d’aquest web i la categoria corresponent.

Una vegada omplert el formulari, feu-nos arribar el projecte a media@plataformaeducativa.org en format pdf o word (amb un pes màxim de 8 Mb)

TERMINI

El termini de presentació de les candidatures serà des de la publicació de les bases al web fins al proper 4 d’abril de  2019.

JURAT

El jurat serà designat pel patronat de l’entitat convocant i estarà composat per 7 persones:

1. Maria Figueras
  2. Mercè Bañeras
  3. La presidència de la Fundació Plataforma Educativa
  4. Conseller/a o representant del dept. de Benestar Social i Família
  5. Una persona experta en innovació i emprenedoria social
  6. Persona dedicada al voluntariat
  7. Un/a notari/a que donarà fe de l’acte de deliberació.

La gerència de Fundació Plataforma Educativa farà les funcions de secretari sense vot.

VEREDICTE

El veredicte, que és inapel·lable, es comunicarà el dia 23 d’abril de 2019 en el decurs d’un acte públic que es farà a la ciutat de Girona. Els premis s’atorguen per majoria dels membres que formen part del jurat.
Poden ser declarats deserts, si així ho decideix el jurat. En cap cas són divisibles.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL

L’autoria i propietat intel·lectual dels projectes candidats són propietat de la persona/entitat que ho ha presentat. Per tant, Plataforma Educativa no es beneficiarà, en cap cas, de les idees que es presentin com a candidates als premis. Tanmateix els candidats accepten que el seu nom, títol del projecte i el resum que consten al formulari formin part d’una base de dades accessible al web de l’organització. Així mateix, els candidats donen el seu consentiment perquè es pugui fer ús de la seva imatge per finalitats no comercials en els seus canals de difusió.

DISPOSICIÓ FINAL

La participació en aquesta convocatòria implica l’acceptació de les bases.
La inscripció i participació als premis és gratuïta.

descargaDescarregueu les bases dels premis aquí