La Maria Figueras i la Mercè Bañeras

La Maria i la Mercè són dues persones que han dedicat la seva vida i els seus esforços als altres. Des de l’educació social i la voluntat de servei han format  part de l’acció social transformadora dels serveis vers les persones més necessitades, i han estat i són part del cor de Plataforma Educativa.

La seva experiència, compromís i humilitat, han estat un exemple i un testimoniatge del dedicar-se als altres i la seva aportació està present tant en allò més tangible com en els intangibles de l’esperit de l’entitat.

La Maria i la Mercè són, a banda de referents, dues amigues a qui estimem i a qui agraïm tot el que ens han aportat i aporten, i volíem reconèixer la seva tasca, trajectòria, així com el seu compromís amb els altres.

El 2012, neixen els Premis d’Acció Social de Plataforma Educativa, i arriba el moment de fer aquest just reconeixement, i que bategem amb els seus noms. Els premis volen reconèixer el compromís, la responsabilitat, l’emprenedoria i la innovació que durant tants anys elles han representat i que representen per nosaltres.