El període de convocatòria dels Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras 2015 organitzats per Fundació Plataforma Educativa fa finalitzar el passat 28 de febrer. L’edició actual dels premis ha rebut més de cinquanta propostes repartides entre les tres categories: Innovació Social, Emprenedoria Social i Corresponsabilitat Ciutadana.

Els premis estan dedicats a reconèixer la tasca de persones, entitats, serveis i projectes que, des de l’acció social, contribueixen a millorar la qualitat de vida de les persones que viuen a Catalunya. També volen ser un estímul per a l’esforç i la perseverança en la cerca i posada en marxa de solucions innovadores als reptes socials i, finalment, volen posar en valor el compromís que els actors socials mostren a través els seus projectes i trajectòries.

El jurat estudiarà totes les propostes i farà públic el veredicte el proper 23 d’abril, Dia de Sant Jordi, durant l’acte d’entrega i es farà públic en aquest blog. Enguany, els Premis d’Acció Social coincideixen amb amb els 20 anys de Plataforma Educativa.