PARTICIPA

Participa

Si ets una persona, entitat o servei amb un projecte d’acció social i vols presentar-lo a la categoria d’innovació social de la nova edició dels nostres premis d’acció social, omple el següent formulari.

Com que és un formulari llarg, et recomanem que abans d’omplir-lo hi facis una ullada per saber tota la informació que et caldrà, la recullis i el podràs omplir amb èxit.

L’informem Plataforma Educativa tractarà les dades confidencialment i amb l’única finalitat de respondre les sol·licituds de contacte o informació i prestar els serveis sol·licitats, amb totes les garanties legals i de seguretat que imposa la Llei 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, el Reglament (UE) 2016/679 de el Parlament Europeu i de Consell, de 27 d’abril de 2016 (RGPD) i la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i comerç electrònic.

Les dades que ens facilita són estrictament necessàries per a poder portar a terme els serveis que li oferim i són tractades confidencialment. Ens autoritza a comunicar-les a Plataforma Educativa per a accions de difusió de llurs activitats.
Té dret a accedir, rectificar, oposar-se i cancel·lar les seves dades personals dirigint-se per escrit a: Plataforma Educativa
A/A Responsable de la protecció de dades
C/Garrotxa, 7-9 bx 17006 – Girona