OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pere Tubert, president i gestor de l’associació gironina MIFAS (Minusvàlids Físics Associats) durant 27 anys, rebrà el premi a la Corresponsabilitat Ciutadana dels Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras d’enguany.

Aquest guardó és un reconeixement a ciutadans que han destacat per la seva dedicació i contribució a la millora de la qualitat de vida de les persones més necessitades a Catalunya. En el cas de Pere Tubert, el jurat ha considerat que la seva tasca al capdavant de MIFAS fins a la seva renúncia d’ara fa poc més d’un any ha estat de gran valor per aconseguir la plena integració i igualtat del col·lectiu de persones amb discapacitat de les comarques gironines. MIFAS, creada l’any 1979, és l’associació més important de Catalunya dedicada a les persones amb discapacitat física.

El premi a la Corresponsabilitat Ciutadana que li ha estat concedit a Pere Tubert és un títol honorífic, un reconeixement a la seva trajectòria personal i no té retribució econòmica. La resta de categories, Innovació Social i Emprenedoria Social, estan premiades amb 1.500€ cadascuna.

L’entrega dels Premis tindrà lloc el proper dijous 23 d’abril, dia de Sant Jordi, a les 12h, al CaixaForum de Girona (c/ Ciutadans, 19). El mateix dia es faran públics la resta de guanyadors i s’entregaran els premis respectius.