Premis d'Acció Social Maria Figueres i Mercè Bañeras

Una iniciativa de Plataforma Educativa per fomentar la innovació social, la emprenedoria social i la corresponsabilitat ciutadana

[catch-breadcrumb]

Més de 30 candidatures als Premis

El passat 6 d’abril es va tancar el període de presentació de candidatures a la 9a edició dels Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras que organitzem anualment des de Plataforma Educativa. Des de l’organització volem donar les gràcies a totes aquelles persones i entitats que han mostrat el seu interès per la convocatòria d’enguany. Una convocatòria del tot atípica i marcada per la pandèmia mundial que estem patint i de la qual esperem sortir-ne el més aviat possible.

Més de 30 candidatures opten als tres premis, Innovació Social, Emprenedoria Social i Corresponsabilitat Ciutadana. Un alt nombre de propostes que ens confirma l’excel·lent vitalitat i inquietud del sector social. Estem contents de veure que, tot i les dificultats externes, els i les professionals del tercer sector mantenim la motivació i les ganes de millorar engegant i promovent iniciatives innovadores i creatives per millorar l’atenció a les persones i, com a conseqüència, la seva qualitat de vida.

Ens omple de satisfacció veure com dediquem temps i energies a despertar la capacitat creativa per no conformar-nos amb les coses que tenim i buscar un camí de millora.

La gala dels premis la celebrarem el pròxim 23 d’abril a les 12h. I ho farem, per segon any consecutiu de manera virtual. Esperem que sigui el darrer. I us convidem a què ens hi acompanyeu:

Esperem poder-nos retrobar presencialment l’any vinent en la que serà la desena edició del premis.