Els Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras neixen amb la voluntat de reconèixer la tasca que des de l’acció social contribueix a millorar la qualitat de vida de les persones que viuen a Catalunya.
Una de les categories dels Premis és la de Coresponsabilitat Ciutadana.

Què reconeix aquest guardó?
Aquesta categoria, vol reconèixer la trajectòria i tasca d’aquelles persones o col·lectius que durant anys hagin dedicat la seva acció i esforços a contribuir a millorar la qualitat de vida d’aquelles realitats i persones que més ho necessiten, a Catalunya.

Qui es pot presentar?
Qualsevol persona, col·lectiu o entitat pot presentar un/a candidat/a per rebre aquest reconeixement a una trajectòria.

Com ho podem fer?
Les persones que vulgueu proposar un candidat, ho podeu fer omplint aquest formulari i després fer-nos arribar un escrit amb un breu resum de la trajectòria del candidat/a i quin paper ha desenvolupat en el seu sector (si voleu podeu adjuntar-nos algun document complementari per acabar d’il·lustrar l’impacte de la trajectòria del candidat/a)

Corespon_PE2