Plataforma Educativa va presentar el passat 23 d’abril, diada de Sant Jordi, la 1a edició dels Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras, uns premis que volen posar en valor la corresponsabilitat ciutadana, l’emprenedoria i la innovació social.

Tal i com marques les bases dels premis el termini per a la presentació de candidatures expira el proper dilluns 31 de desembre de 2012.

Us recordem que els Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras tenen aquestes 3 categories:

La presentació de candidatures per cada una de les categories cal fer-la clicant aquí. Les candidatures es poden presentar en qualsevol idioma, però com a mínin en català.

Els Premis d’Acció Social duen el nom de la Mercè Bañeras i la Maria Figueras, dues educadores que han treballat, al llarg de la seva vida, per la millora de la qualitat de vida de persones en risc d’exclusió i que han estat i seran sempre, amb el seu testimoniatge, un referent per a Plataforma Educativa.

En aquesta presentació hi trobareu més informació.