Emprenedoria Social – Donem Vida al Bosc

El ProjecteDonem Vida al Bosc” de la Fundació Integra Pirineus, té com a objectiu assolir aliances amb persones, entitats o empreses amb les quals comparteixen valors per continuar promovent la inserció sociolaboral de persones en situació vulnerable o risc d’exclusió, especialment les que tenen una discapacitat intel·lectual o una malaltia mental, a través de la Gestió Forestal Sostenible i la producció de biomassa als boscos del Pirineu.

Amb aquest projecte volen ferGestió Forestal Sostenibleals boscos dels Pirineus; Reduir el risc de propagació d’incendis forestals; Aprofitar les restes forestals per produir biomassa que s’utilitzi com a combustible; Millorar la biodiversitat; Conscienciar les grans empreses de la importància de destinar recursos per a donar valor del nostre patrimoni natural i Conscienciar a les administracions de la importància de la Gestió Forestal Sostenible per al futur dels boscos que ens envolten.

Aquí teniu la seva web on podeu trovar més informació: https://www.integrapirineus.com/donem-vida-al-bosc/

Donem vida al Bosc ha estat la guanyadora de la categoria Emprenedoria Social amb un premi de 2.000 euros.