Premis d'Acció Social Maria Figueres i Mercè Bañeras

Una iniciativa de Plataforma Educativa per fomentar la innovació social, la emprenedoria social i la corresponsabilitat ciutadana

[catch-breadcrumb]

Obrim convocatòria per presentar candidatures a la 9a edició dels Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras que organitza anualment Plataforma Educativa amb la voluntat de reconèixer la tasca de persones, entitats, serveis i projectes que des de l’acció social, contribueixen a millorar la qualitat de vida de les persones que viuen i treballen a Catalunya.

Els premis reconeixen projectes i iniciatives socials a través de 3 categories: Innovació Social, Emprenedoria Social i Coresponsabilitat Ciutadana.

La categoria d’Innovació Social està oberta a tothom: qualsevol persona i/o entitat pot presentar candidatura a través del formulari que trobareu a la web dels premis. Les categories d’emprenedoria i coresponsabilitat, enguany, presenten novetats en les propostes de candidatures, ja que es presentaran a través d’un procés participatiu per part dels i les professionals de les entitats de Plataforma Educativa.
En totes les categories, el termini de presentació serà fins el 6 d’abril a les 23.59h.

Les candidatures guanyadores es faran públiques a l’acte d’entrega de premis que se celebrarà el 23 d’abril en modalitat online i del que us anirem informant a mesura que s’acosti la data.

Ens mereixem uns premis!